Wednesday, July 6, 2011

დემი ლოვატოს დღიურები ქართულად (Demi's Diaries)

                                                 Demi's Diaries


"მე ვიცი ყველაფერი წლებთან ერთად იცვლება,მე ვკარგავ მრავალ ადამიანს,მე აღარ მყავს მეგობრები მას მერე რაც ვარსკვკავი გავხდი,მე მიყვარს ჩემი ოჯახი:დალასი,ედი,დაიანა,ჩემი პატარა ცხოვრება მედისონი ყველა ნათესავი,ყოველ წამს,ყოველ დღე,ყოველ თვე,ყოველთვის მე ვფიქრობ მათზე....ეს ჩემი ცხოვრებაა,მე მძულს ყოველივე რაც ჩემ გარშემო ხდება,ვარსკვლავობა საშინელებაა,როდესაც ვფიქრობდი რომ გამოვსულიყავი ვარსკვლავი ყველა მეუბნებოდა რომ ეს ძალიან ძნელია,მე არავის ვუგდე ყური,არ დავუჯერე და ახლა ვნანობ შედეგს..ვფიქრობ რომ დროა გავიცნოთ ერთმანეთი..მე დემეტრია დევონე ლოვატო ვარ,მაგრამ გთხოვ დამიძახე დემი"



დღე ჩვეულებრივად დაიწყო თითქოს არაფერია ახალი მაგრამ ვგრძნობ რომ რაღაც უნდა შეიცვალოს,ედიმ მითხრა რომ კასტინგზე უნდა წამიყვანოს,განსაკუთრებით მოვემზადე,მისულს კი ხასიათი შემეცვალა,უამრავი გოგონა ერთი მეორეზე უკეთესები ისინი ყველანი იმ კასტინგზე იყვნენ სადაც მე ვიყავი...ყველას ერთი სული ჰქონდა როდის შევიდოდა ოთახში და როლზე კასტინგს გაივლიდან ვინმე ჯო ჯონასთან ერთად..
გოგონები გულ დაწყვეტილები გამოდიოდნენ,აი როგორც იქნა გამოვიდა მონიკა და თქვა:"ლოვატო",დიახ აქ ვარ ვუპასუხე მე,"ახლა შენი ჯერია",როგორც იქნა წავედი,უპირველესად ლოცვა დავიწყე,შემდეგ კი უფლის წყალობით იმდენად კარგ ხასიათზე მოვედი რომ ღიღინით შევედი,ეს ისაა ჩუმად ჩურჩულებს ერთი-მეორეს,მე უცებ დავიბენი,მისულს მთხოვეს რომ წამემღერა,მეც დავიწყე სიმღერა ჩემ ოცნებაზე,და გაამართლა მათ მოვეწონე...ოთახის კარი იღება და შემოდის ბიჭი რომელიც ერთი ნახვით შემიყვარდა,ჯო ჯონასი..კასტინგზე მითხრეს რომ მისთვის უნდა მეკოცნა,სახე გამიწითლდა მეგონა მიწა მეცლებოდა არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა,უბრალოდ მივედი ახლოს და ყველაფერი უცებ მოხდა,მან მაკოცა..ეს უმშვენიერესი იყო,ენით აღუწერელი გრძნობა დამეუფლა.."შენ აყვანილი ხარ"-თქვა კენი ორტეგამ,და უაზროდ პატარა ბავშვივით დავიწყე ხტუნ
ა...

 ყველაფერი კარგად წავიდა,მე უზომოდ ბედნიერი ვიყავი ვფიქრობდი რომ ჩემი ცხოვრება ნამდვილი ზღაპარი იყო...
გადაღებებზე უამრავი ადამინი გავიცანი განსაკუთრებით ელისონს დავუმეგობრდი,მე და მეგანი არაჩვეულებრივად ვერთობოდით ბიჭებთან არაჩვეულებრივი ურთიერთობა მქონდა განსაკუთრებით ნიკ ჯონას დავუახლოვდი,ჩვენ საერთო პრობლემები აღმოგვაჩნდაა.
და აი დადგა დღე რომელსაც თითქოს ყველა ველოდით მაგრამ არა,გადაღებების დასრულება არავის გვესიამუვნა,ეს იყო დრო რომელიც ჩემ ცხოვრებაში დაუვიწყარი იქნება,და სადაც არ უნდა ვიყო მემახსოვრება..
პრემიერაა.სახლში თავყრილობაა ყველა მოვიდა,ყველა თავს მევლება მედიოსნმა მითხრა:"შენ უკვე ვარსკვლავი ხარ,ხომ არ დამივიწყებ როდესაც უფრო პოპულარული გახდები?"-მე გამეღიმა და ვუთხარი რომ რაც არ უნდა მოხდეს ის ჩემ ცხოვრებაში იქნება პიროვნება რომელსაც ვერასდროს დავივიწყებ...მთელი გზა მედის ნათქვამზე ვფიქრობდი..და აი მანქანა გაჩერდა,მირჩიეს გამეღიმა,მეც ჩვეულებისამებ გავიღიმე სხვა რა გზა მქონდა და მანქანიდან გადავედი...ნანახმა მოლოდინს გადაჭარბა, პრემიერაზე უამრავი ადამინი იყო მოსული...ავტოგრაფები დავარიგე, უზომოდ ბედნიერი ვარ!!




ყველაფერი თითქოს არაჩვეულებრივად მიდიოდა,მაგრამ არა ვტყუი,ჩემ საყვარელ ადამინებს ვკარგავ და ეს გულს მტკენს.სტეფანიმ და ელემ ზურგი მაქციეს იმის გამო რომ ვარსკვლავი გავხდი...ძალიან მეწყინა ვტიორდი,მაგრამ ვიცოდი რომ ტირილით ვერაფერს ვუშველიდი...კონცერტები მქონდა დროში შეზღუდული ვიყავი და არ შემეძლო ყველა მეგობარი მენახა,ამან კი საერთოდ დამაკარგინა მეგობრები..
ჯო ჯონასი შემიყვარდა..ამას ვგრძნობდი მის გარეშე სუნთქვაც კი არ შემეძლო,მის გამო ნებისმიერ სისულელეს ჩავიდენდი,ვენები გადავიჭერი,მან უარი მითხრა,ასე თქვა შენ მხოლოდ მეგობარი ხარო.გული მიკვდებოდა როდესაც ვხედავდი თუ როგორ კოცნიდა სხვა გოგონებს,სამყარო თავზე მენგრეოდა,ყველაზე უბედური ადამიანი ვარ მთელ მსოფლიოში,თავის მოკვლა მინდა.



"ცუდად ვარ,არ ვიცი რა ვქნა გულს მიკლავს როდესაც ვხედავ ჯოს და ეშლის ერთად მე ამის ღირსი არ ვიყავი,ეშლიმ მითხრა რომ ჯოს ისე უყურებდა როგორც მეგობარს და ჩვენ შორის არ ჩადგებოდა,მაგრამ არა,შევცდი არ უნდა დამეჯერებინა...ბებია მენატრება,მასთან მინდა ყოფნა,გული საოცრრად ამიცრუვდა,უკვე დროა რომ სამუდამოდ წავიდე აქედან,ყველაფერი მივატოვო,მაგრამ ფანებისა გარეშე ცხოვრება არ შემიძლია,განა რა პასუხი უნდა გავცე იმ ადამინებს რომლებსაც ასე ვუყვარვარ?აღარ შემიძლია უმარავი პრობლემა მაქ,მამა მემუქრება,უნდა რომ სიყვარულით მოვექცე,მაგრამ როგორ?მის მიერ მოყენებული შრამები დღემდე მამჩნევია..დროა წავიდე დღიურო,შენ რო არ იყო ვერავის მოვუყვებოდი პრობლემების შესახებ" 

No comments:

Post a Comment